نرم-افزار-آموزش-موسیقی

نرم افزار آموزش موسیقی

نرم افزار آموزش موسیقی

نرم افزار های آموزش موسیقی زیادی ظراحی و ساخته شده است. که کار نوازندگان و آهنگسازان را بسیار آسان نموده است. نرم افزارهای آموزش موسیقی حرفه ایی و تخصصی بسیاری برای آهنگ سازی و تنظیم آهنگ وجود دارد که افراد حرفه ایی در ساخت آلبوم ها از آن به کار می برند. علاوه بر این ها نرم افزارهای خیلی ساده تر برای موبایل نیز وجود دارند که علاقمندان و نوازندگان نیز می توانند از آنها جهت آموزش موسیقی به کار ببرند.

نرم افزار موسیقی Meludia Melody

Meludia Melody یک ابزار آموزشی و سرگرم کننده ی پیشرفته می باشد که برای نوازندگان حرفه ای و همچنین مبتدی کاربرد دارد. Meludia یک برنامه کامل را به شما ارائه می نماید و شما می توانید یاد بگیرید چگونه هر ملودی را در همه ی سبک های موسیقی اجرا نمایید.

این نرم افزار موسیقی به شما اجازه می دهد که تا ملودی ها را با سازهای گوناگونی از جمله گیتار و پیانو تمرین نمایید. این نرم افزار در چهار سطح مبتدی، متوسط، پیشرفته و حرفه ای تنظیم گردیده است که با افزایش مهارت می توانید خود را سرگرم نمایید.

در بخش مبتدی برنامه، با پخش دوباره ملودی های راحت از دو نت ساده آغاز می شود. در هر تمرین، سرعت و تعداد نت ها به صورت پیوسته افزایش پیدا می کند. تا ملودی های 12 نت ادامه می یابد. شما همچنین می توانید ساز دلخواه خود را انتخاب نمایید: پیانو، گیتار و… تسلط بر این بخش به شما اطمینان و مهارتهای لازم را به منظور پیشرفت به بخشهای پیچیده تر همانند متوسط، پیشرفته و حرفه ای را می دهد.

با تکمیل تمرینات، شما قادر خواهید بود نت ها و ملودی های بیشتر و پیچیده را باز کنید و بیاموزید. این روند مهارتهای ملودیک شما را فوق العاده تقویت می نماید. از راه 700 برنامه ی تمرینی این برنامه، شما کلیه فواصل ملودیک، همه آکورد ها و کلیه مقیاس های کروماتیک را می آموزید. و به پیشرفت خوبی در آموزش تئوری موسیقی خواهید داشت.

نرم افزار آموزش ریتم Rhythm Teacher

چگونگی خواندن نتهای موسیقی یک کار سختی است که نیاز به تمرین بسیاری دارد. ولی تمرین نیاز نیست که خسته کننده باشد. نرم افزار Rhythm Teacher به شما کمک بسیاری خواهد نمود. این نرم افزار ریتم به شما یاد می دهد که چگونه یک نت موسیقی را به روش سرگرم کننده و آسان بخوانید. که به منظور یادگیری ریتم شما خیلی مناسب می باشد. با کمی تمرین در هر سطح شما می آموزید که خواندن نتهای موسیقی ساده تر از آن است که تصور می نمایید.
در این برنامه شما چند ضرب و نت در هر بخش نرم افزار و کشش نتها در یک ضرب را خواهید آموخت.

و همینطور به مفاهیم پیشرفته در خواندن نتهای موسیقی آشنا خواهید شد. بهبود خواندن ریتم شناسی خود را با تمرینات ریتم 4/4 ساده آغاز کنید. و به ریتمهای پیچیده از دو خط ریتمیک در همان زمان ختم نمایید. این برنامه شامل سطحهای گوناگونی از آموزش آنلاین موسیقی از مبتدی تا پیشرفته می باشد که کمی سخت تر می شود.

نرم-افزار-آموزش-موسیقی

امکانات نرم افزار Rhythm Teacher

  • توضیح ساده و قابل فهم برای هر مفهوم جدید ریتم در موسیقی بیان گردیده است.
  • این نرم افزار در حقیقت یک بازی سرگرم کننده ی ریتم جهت تمریناتی می باشد که به شما آموزش می دهد چگونه خواندن نتهای موسیقی را بیاموزید.
  • تمرین پولیریتم با دو خط در یک زمان انجام می گردد.
  •  پیشرفت تدریجی در حوزه ی مفاهیم نظریه ی موسیقی، ارائه گردیده است.
  • راه جدید برای تمرین ساز خود: پیانو، ویولن، گیتار و… . حتی اگر شما ساز کوبه ای مینوازید.

اپلیکیشن نت خوانی Vivace

Vivace ابزار تمرینی جهت بهبود مهارت خواندن نت های موسیقی در ساز پیانو می باشد. اصول اولیه تئوری موسیقی و همه چیز که شما برای خواندن نتها در نواختن قطعات گوناگون به آن نیاز دارید در این نرم افزار وجود دارد. این نرم افزار با بیش از صد درس و گزینه های خیلی زیاد به منظور سفارشی سازی ابزاری قدرتمند در اختیار شما قرار می دهد. Vivace یک ابزار عالی برای مبتدیان و نوازندگان پیشرفته ی پیانو می باشد.

امکانات نرم افزار vivace

  • کلید های Treble، Bass، Grand Staff، Alto و Tenor در این نرم افزار وجود دارند.
  • وجود کلیه 15 گام ماژور کلیدی
  • آموزش گام به گام به تصویر کشیده شده است.
  • بیش از 100 درس ترنینر طبقه بندی شده بوسیله کلید
  • محدوده نویسی تا 4 خط بورد برای کلید های Treble، Bass، Alto و Tenor
  • حالت پیانو صدادار برای نت های صحیح
  • حالت تمرین که به شما اجازه می دهد تا هر تعداد کلید و گام کلیدی را ترکیب نمایید.
  • خیلی از گزینه های سفارشی در دسترس می باشد.

نرم افزار Learn to play Drums

آغاز به پخش راک، بلوز، جاز و دیگر سبک های معاصر در درامز نمایید. در این نرم افزار نتهای درام برای شما نمایش داده می شود. علاوه بر آن شما می تواند نحوه ی نواختن بر ادوات درام را مشاهده نمایید. اگر شما با تعهد عمل نمایید. این نرم افزار می تواند کلید تبدیل شدن به یک درامر خوب باشد.
آنچه این برنامه در اختیار شما قرار می دهد این است که می توانید بر روی هر کیت درام سبک مورد نظر خود پخش نمایید. به عنوان مثال مجموعه طبل آکوستیک یا مجموعه درام های الکترونیکی در آن وجود دارد.

درس های آموزشی از راه انیمیشن به شما نمایش داده خواهد شد و متوجه می شوید دقیقا که چه کاری را بایستی انجام دهید. در صورتی که شما نت ها را می خوانید، به صورت مستقیم متوجه خواهید شد که چگونه نواختن این موسیقی را نیز تجربه نمایید.
آموزش درامز در این نرم افزار گام به گام انجام می گیرد. با استفاده از این برنامه شما با الگوهای راحت درام در اول درس راک آغاز می شود و سپس شما را به ریتم های درام های پیچیده تر در قسمتهای موسیقی فانک و لاتین حرکت می نماید.
این نرم افزار آموزش موسیقی شامل هفتاد درس در یبک ها گوناگون موسیقی می باشد که تعداد درسهای هر سبک برای راک 15 درس، بلوز 15 درس، جاز 5 درس، سبک فانک 15 درس، موسیقی لاتین 15 و در سبک فیوژن 5 درس ارائه می نماید.

نرم-افزار-آموزش-موسیقی

نرم افزار آموزش پیانو free piano

این نرم افزار بوسیله شرکت Gismart طراحی گردیده است. این شرکت تولید کننده ی نرم افزار های شبیه ساز صفحه کلید الکتریکی با آلات موسیقی مجازی به منظور کمک به یادگیری آکورد و یادداشت های موسیقی به شکل رایگان می باشد. در این نرم افزار شما انواع اکورد های پیانو را می آموزید. و همچنین تعداد زیادی قطعات از پیش تعیین گردیده در آن وجود دارد که می توانید آن ها را گوش دهید، یاد بگیرید و به اشتراک بگذارید.
با انتخاب آکورد مورد نظر و یا قطعات موجود، نحوه ی نواختن آن ها بر روی کلید های پیانو اجرا می گردد. و انجام پروسه ی آموزش پیانو را افزایش می دهد. این نرم افزار برای هنرجویان مبتدی و پیشرفته قابل استفاده می باشد. نرم افزار free piano به شما این امکان را می دهد که صداهایی از تعدادی از آلات موسیقی مانند پیانو، ویولن، آکوردها، گیتار و… را انتخاب نمایید. حلقه ملودی های اصلی و ضبط آن ها را از راه آلات موسیقی گوناگون پخش نمایید. شما همچنین می توانید خلاقیت های موسیقی خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

قابلیت های نرم افزار free piano

  •  88 کلاویه اصلی پیانو
  • 9 صفحه کلید گوناگون پیانو و آلات موسیقی: صفحه کلید پیانو، پیانو، ارگ، هارپسینکورد، اککردینس، گیتار الکتریک، هارپ، ویولون پیتزیکاتو، پیانو و…
  • صفحه کلید یکپارچه یا دوگانه رونده
  • آهنگ های رایگان درون برنامه ای
  • آهنگ های پیانو محبوب و کلاسیک
  • قابلیت ضبط و به اشتراک گذاری قطعات خود

 اپلیکیشن آموزش گیتار GChord )Guitar Chord Finder)

Gchord یک نرم افزار آموزش موسیقی می باشد که احساس وجود یک استاد گیتار را در کنار شما تداعی می نماید. آکورد های اصلی و دلخواه خود را به آسانی می آموزید. این نرم افزار با ایجاد حالت سه بعدی این امکان را به شما می دهد که از زوایای گوناگون، نحوه ی گرفتن آکورد مورد نظر خود را ببینید. این نرم افزار جهت یادگیری آکورد های گیتار به شما کمک بسیاری می کند. و می توانید مطالب بسیاری برای آموزش گیتار از آن بیاموزید.

مترونوم The Metronome by Soundbrenner

این نرم افزار یکی از قوی ترین نرم افزار های مترونوم موجود در بازار می باشد که کلیه ی نوازندگان در هر سطحی به آن نیاز دارند. در این نرم افزار شما می توانید اول ریتم و ضرب دلخواه خود با سرعت مناسب را انتخاب کرده و بعد با زدن گزینه ی share هر زمان که خواستید از آن استفاده نمایید.

برچسب ها: بدون برچسب

افزودن دیدگاه

Your email address will not be published. Required fields are marked *